At CDG...

Happ, så tog vi oss till flygplatsen den här gången också! CDG är inte en av mina favoritflygplatser, men idag gick det himla smidigt & lätt att ta oss genom incheckningen & säkerhetskontrollerna. Det tackar vi för! Planen är nu att vi ska borda planet, vilket kan bli lite svårt eftersom det för närvarande lyser med sin frånvaro. Är dock nästan 50 minuter kvar till beräknad avfärd så det känns inte som någon idé att stressa riktigt än.
 
Eftersom vi vinner tid på den här resan så kommer vi in till Toronto vid ett-snåret på dagen. Sen blir det en snabb vända till huset för att tvätta lite kläder, köpa på oss lite stugmat, säga hej till de som bott i vårt hus, pula in katterna i bilen, svänga förbi Starbucks & sen blir det stugan till på lördag. Åh vad jag längtar efter att få sitta på altanen & lyssna på cikador! Även om jag blev fly förbannad när jag först hörde hur vår reseagent ställt till det så känns det lite som en välsignelse idag att jag är på väg att lyfta mot Toronto & inte Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0