Det börjar ta sig!

Hm... får kanske döpa om virk-kategorin så småningom om jag håller mig kvar bland sticknålarna... För det börjar kännas som om det inte är fullt lika hopplöst längre! Jag vet inte exakt hur det jag stickar kommer att se ut när det är klart, men färgglatt är det i alla fall & roligt har jag!
Katthåret som balanserar lite förargligt mitt på mitt projekt kommer från Digby som nästan inte kan sitta stilla av upphetsning när jag stickar. Tydligen är det roligare än virkning, för då brukar han inte bry sig så jättemycket. Enligt Isabel ska jag nu fortsätta med alla färger en vända till & efter det ska vi göra något nytt, vad det där "nya" är vet jag inte riktigt med Isabel har sagt att det blir roligt men kommer att ta lite tid vilket "är bra, för då kan du lära dig lite portugisiska samtidigt!". Tänkt, språk- & virklektioner i ett, väldigt behändigt! Nu behöver jag bara hitta någon som kan ge Paul en kombinerad matlagnings- & svenskakurs... Äsch... det hade ju blivit jag i så fall, fail. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0