Fransk frukost som när jag var liten!

När jag var i Frankrike med mamma, farmor & lillebror som 9 åring minns jag att jag älskade den varma morgonchokladen med en färsk croissant till. Idag fick jag till just den kombinationen!
Nomnom! Fast jag åt bara ett hörn på croissanten, jag har väl kanske gått lite väl ALL IN när det kommer till maten under den här resan - så nu blir det havregrynsgröt när jag kommer tillbaka till Canada. Känner mig liiite som en kub just nu & det är en så sjukt obehaglig känsla... Anyway, nu blir det promenad runt Orleans - jag hoppas på att hitta lite söta stuvbitar så att jag kan sy mig ett franskt lapptäcke när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0