Good things...

Nu har jag varit tillbaka i Canada i nästan två veckor - vilket ju var totalt otippat med tanke på att jag var helt inställd på att tillbringa rätt mycket mer tid i Sverige efter bröllopet. Är så väldigt glad för många saker med att vara tillbaka: Starbucks, stugan, vårt lilla hus, att Isabel lär mig sticka, promenader i parken med Paul, Paul bara så där allmänt!, Mammut, tillgång till sushi & massa färsk fisk i affären, mitt kök... men allra allra gladast är jag nog för att jag kan vara tillsammans med den här lilla filuren:
DIGBYSAN! Åh åh åh vad jag älskar min lilla Digby & jag är så jättejätte glad för att jag inte är i Sverige & han är här helt ENSAM & glömmer bort mig! Efter att vi kört tillbaka från stugan igår svängde jag ihop en sats kakor & sen åkte vi ut till förorten för pool/BBQ party & hela vägen tillbaka därifrån hade jag ett helt enormt Digbysug. Det var som om varje fiber i kroppen bara KRÄVDE att få snusa liten kattnacke & titta in i hans jättestora blå ögon. Lilla lilla Digby, min hjärtekatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0