Vårt lilla krypin...

Det har ju blivit ett par hotell genom åren & jag känner väl att jag blivit så där lite bekväm av mig, har något fungerat tidigare - ja då vill jag gärna bo där igen. Typ Rica i Stockholm, eller Best Western om jag är i staterna. Faktum är att jag för ett litet tag sedan blev Best Western medlem, kan man samla poäng så är jag helt på! So... följaktligen bor vi på BW här i Paris & jag ÄLSKAR vårt lilla hotellrum. Det är inte överdrivet stort, men det har balkonglåda med pelargonier, fint badrum med massa ljus & så känns det lite som om vi bor i en liten koja!
Att takbjälkar & toile-klädda väggar ingår gör liksom bara Ida ännu gladare. Känner hur jag blir helt inredningsinspirerad & vill göra om allt! Antar att det är den stora "Efter bröllopet behöver nytt projekt" fasen som kan ha börjat så smått!

Kommentarer
Postat av: Målvaktsmamman

Ååååå vad jag VILL PARIS! Blir nästa Frankrikeprojekt...kanske till våren. Vad heter hotellet? Ser ju underbart mysigt ut:) Kram Maria

Svar: Best Western Left Bank-St. Germain. Mycket mysigt hotell & området är FANTASTISKT! Rekommenderas varmt!
Ida

2013-08-08 @ 10:54:45
URL: http://malvaktsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0