Haha - liten seger!

Paul & jag tog med farmor till jättestora Vaughan Mills idag, vilket är ett av de största shopping center jag varit på. Farmor trodde att vi var där för att köpa kläder till mig men det hon inte visste var att jag redan innan beslutat mig för att den här turen skulle handla om farmor. Farmor tänker nämligen alltid på alla andra & väldigt lite på sig själv så jag ville att hon för en gångs skull skulle få shoppa lös. Så vi gick in i den ända av centret så långt bort som möjligt från de affärer jag brukar gå på & det fungerade! Farmor är numera utrustad med en väldigt vacker capé, tre scarfar, en top & en tjusig festjacka till imorgon. Det känns som om jag vunnit en liten seger - fått farmor att fokusera på sig själv ett tag. För åker man hela vägen till kanada tycker jag faktiskt att man kan få ta åtminstone en kväll & tänka på sig själv först & inte på alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0