På Pearson!

De senaste dagarna har varit så späckade: julfester, middagar & prep för Sverige-resan. Ja... & så Downton maraton för att hinna plöja hela säsong 4 innan jag åker. Nu sitter jag i alla fall här på Pearson & väntar på mitt flyg - vinglas i hand, så vi låtsas att det känne JÄTTEBRA att borda de här flygen. Mindre bra var dock att jag på något vänster lyckades glömma mitt visum hemma. Vet inte riktigt vad som gick snett där, jag hade det ju i handen tidigare idag när jag plockade ihop min biljettpåse! Jaja, det får lösa sig på något sätt. Paul får typ FedExa det till Älvsbyn, inte för att jag tror att FedEx finns där - men så länge det finns liv finns det hopp. And on that note, ni kan väl hålla en tumme eller två för att vi inte virvlar ner i Nord Atlanten. App, app, app, tillbaka till vinet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0