Big Day & So Lucky!

Idag beställde jag den klänning som jag hoppas ska bli min brudklänning (beror naturligtvis på hur den passar)! Har tittat på den här klänningen en halv evighet & så idag hade JCrew 20% på alla brudklänningar - TJOHO! La den in min kundkorg, knapprade in promokoden & fick tillbaka att den inte var inkluderad i kampanjen. WHUT?! Kikade på deras lilla disclaimer & det visade sig att 4-5 klänningar var undantagna, varav en av dem hade ett namn snarlikt min klännings. Inte samma namn dock - men väldigt likt. Antog alltså att de skrivit fel & ringde helt enkelt upp JCrew & påpekade detta & tada - klänningen kommer nu att levereras hem till oss inom cirka en vecka & de kommer att ge oss tillbaka de 20%! Så himla glad! Jag lyckas liksom aldrig med specialerbjudanden & rabatter & så plötsligt händer det. Det som är så coolt är att samma sak hände med både Elsas blomsterflickeklänning & Sussie & Jo´s brudtärneklänningar! För en gångs skull har jag liksom världens flyt när det kommer till rabatter & specialerbjudanden! Jag väljer att se på det som ett gott omen!

Kommentarer
Postat av: Jo

Jeeij! Så ingen NY-resa alltså? Sååå spännande! Så fort den kommer vill jag veta, med bilder och utlåtande =)

Svar: Nej, när den kom upp till -20% så kände jag bara att nu kör jag! Ser så mycket fram emot att få den, väldigt spännande. Tar på den & skickar kort via WhatsApp så fort jag kan!
Ida

2013-02-19 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0