Men herregud...

Ni vet när man gick i högstadiet & man blev ihop-parad med den allra trögaste människan i klassen, den som inte bara var irriterande utan även tjockare än du & riktigt ko-dum... & man satt där & bara "på riktigt, jag ska få ihop ett vettigt arbete tillsammas med dig? Men hur i helvete?"...
 
Liiite så känner jag nu ikväll. För Paul & jag (läs jag) försöker sätta ihop vår spel-lista till bröllopet & det här är Paul senaste förslag... Alltså, mängden alkohol som ska till för att göra det här ett lyckat bröllop. Monumentalt.
 
FIY. Jag behöver hjälp med den här biten! Så låtförslag mottages tacksamt!

Kommentarer
Postat av: Jo

Awsome! Haha, jag brukar stänga av sådana där klipp efter typ en minut för man har redan skrattat åt det, men det gick inte! Det blev ju bara bättre och bättre (läs sämre och sämre) =D

Jag är ju ett fan av 60-tals musik så jag skulle föreslå något i den kategorin. http://www.youtube.com/watch?v=ltRwmgYEUr8

Svar: De Är hysteriska, måste ge dem det! :)
My Girl är numera på listan, tack!
Ida

2013-02-16 @ 14:23:03
Postat av: Jo

Lyckades du få listorna?

Svar: Laddade just ner dem, tack! "Country" listan fungerade perfekt, men det blev någon slags hook up med den andra listan så från & med Shakira så står det bara hennes namn & samma låt...
Ida

2013-02-19 @ 22:42:29
Postat av: Jo

Hmm, skumt. De sista är:

Shakira ft. Wyclef Jean – Hips don’t lie; Soft Cell – Tainted Love; Sophie Ellis Bextor – Murder on the Dancefloor; Sophie Ellis Bextor ft. Spiller – If this Ain’t Love (Groovjet); Sugababes – Freak like me; The Clash – London Calling; The Egg vs. David Guetta – Love Don’t Let Me Walk Away; Timbaland ft. Keri Hilson & D.O.E. – The way I are; U2 – Elevation; U2 - Vertigo

Svar: Tack! Uppförda på låtlistan! Fast jag måste nog gå igenom den lite mer innan vi färdigställer den... I mean, jag satte in Lady Gaga "Bad Romance" för att jag ÄLSKAR den sången... men tillsammans med "Tainted Love" så vet jag inte om det hela är så jättebröllopsvänligt. :)
Ida

2013-02-20 @ 10:49:30
Postat av: Jo

Hahaha! Kanske inte =) Det var bara lite tips från mig, inget jag förväntar mig =)

Svar: Hihi! Vad bra, då vet jag att du inte kommer att storma ut från bröllopet när du inser att Tainted Love med Marilyn Manson (min favoritversion av den låten) inte kommer att spelas! :) Men i övrigt, tack för låtlistan - hjälper verkligen!
Ida

2013-02-20 @ 15:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0