This Weekends First Lunch Visit...

Imorgon bär det ju iväg till Pauls gudföräldrar för lunch & det här årets allra sista julfirande, men vi var faktiskt iväg på en lunchtur redan idag. Blev nämligen inbjudna till familjen som bodde här i julas. Jättetrevlig besök där vi pratade om skillnaden mellan kanadensare & svenskar (kanadensare är MYCKET mer öppna), framtidsplaner, bröllop & mycket mer... Sen måste jag ju erkänna att jag blev lite småkär i deras lilla 9-månaders dotter. GUD SÅ SÖT! Alldeles klotrunda kinder & världens gladaste leende. I mean, hon kräktes på mina byxor & jag bara "men gud så gulligt" - då förstår ni att hon är söt! :) Fast nästa gång vi ses får jag nog ta med mig ett par nya små skor åt henne, för det här paret... ja det gick på idag, men jag är inte så säker på att det fungerar om en vecka eller två.
Väldigt bra med små snabbväxande kottar i närheten - har haft ett litet virkuppehåll ett tag nu & njöt verkligen av att få tåta ihop ett nytt par!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0