Underbart, SNOWMAGEDDON!

Sweet! Toronto har precis drabbats av årets första SNOWMAGEDDON! Vi beräknas få 25 cm snö från & med nu till cirka klockan 9 imorgonbitti. Sen kanske ytterligare 10 cm på det om vi har riktigt tur. Själv hoppas jag på en halvmeter eller mer! Eller allra helst, så där mycket snö att vi kan öppna dörren & sticka in fredagsbubblet i muren utanför! För OM det snöar så där mycket, då kanske vi måste ställa in julfirandet även den här helgen! Jaja... jag vet att oframkomliga vägar bara innebär att problemet skjuts på framtiden, men jag är ok med det. Så länge jag de facto inte behöver packa in mig i bilen & åka iväg med de jäkla lopphalsbanden runt fötterna är jag lycklig! 
 
So bring it on SNOWMAGEDDON! Packa in Toronto i ett luddigt täcke som stans typ två plogbilar kommer att få jobba en månad med att få bort!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag hoppas att snön har börjat yra ;)

Trevlig helg på er!
Kram

Svar: Helt tokiga mängder snö har vi fått så här långt, superglad! :) Kram!
Ida

2013-02-08 @ 09:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0