Yesterday was a great day!

Jag befann mig ju i ett smärre lyckorus över brudklänningen igår, men det var inte bara jag som hade en bra dag. Nope. Paul fick ett mail där han fick reda på att han blivit accepterad till att hålla ett föredrag på en jättestor data konferens i maj & Annabelle, Pauls syster, blev nominerad till en Juno! Jag är glad för klänningens skull, överlycklig för Pauls eftersom han verkligen hoppades på att bli accepterad - men Annabelle... WOW säger jag bara. Så himla stort! Tänk att sitta där i publiken tillsammans med Celine Dion & freaking Leonard Cohen & kanske, kanske, få sitt namn uppropat! Mäktigt tycker jag!
 
För er som inte hört Annabelle sjunga, min blivande svägerska!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men grym måndag!

& jag, jag är typ kär i Annabelle!

Svar: Tisdag! :) & ja, hon är himla bra - har du lyssnat på hennes senaste CD förresten?
Ida

2013-02-20 @ 16:10:38
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Jo

Sååå coolt! Det låter verkligen som mysmusik att lyssna på till en god kopp thé när man läser en bok eller så =)

Svar: Lyssnade jättemycket på den skivan mitt första år här, kändes som bra "längta hem" musik på något konstigt sätt.
Känns ju också himla bra att ha en Juno nominerad sångerska på vårt bröllop! Hon & lillebror är ansvariga för musikbiten. :)
Ida

2013-02-20 @ 16:12:46
Postat av: Matilda

Menar du Rise? Det har jag! Gillar mucho!

Svar: Jupp! Det är den hon är nominerad för - så himla kul! :)
Ida

2013-02-20 @ 22:54:05
URL: http://matildalovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0