Alltså, jag längar hem...

Om jag längar hem just nu... Jo, väldigt. Jag vet att jag i princip just landat på kanadensisk mark, MEN,hela julen kollapsade ju pga min sinusinfektion. Jag fick liksom inte ut något av den tid jag var där, bara led under en filt & det kan man göra var som helst när man mår så där dåligt. So, jag känner att jag inte var hemma på riktigt & jag längtar tillbaka - punkt. Så pass att jag beslutade mig för att det här fredagsmyset, det skulle banne mig bli så svenskt som det bara kunde bli.
Så det fick bli tacos. Känns som om det inte kan bli mer svensk fredag än så. Extra bonus, jag fick hemma vibbar, medan Paul ropade "JA SVENSK MAT - TACOS!" & såg genuint lycklig ut. Both happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0