Anledningen till slöjdiskussionen...

Förresten, anledningen till det där knasiga slöjsamtalet igår var för att jag kom på att jag inte checkat med Paul hur han kände för slöjor. Jag hade ju inte tänkt ha någon, men det är lite trist om han verkligen förväntat sig det & så... babaaam... total besvikelse på bröllopsdagen. Visade sig dock att han inte alls var på konceptet, men var ok med det om det var en svensk tradition som jag ville hålla fast vid. Förklarade att så inte var fallet & att om jag skulle vara traditionell, ja då var det krona som gällde. Efter att ha googlat lite bilder för att illustruera konceptet kom vi fram till att det inte blir någotdera på bröllopet. Fast hade jag sista minutenångrat mig... då hade jag så gått för den här typen av slöja!

Kommentarer
Postat av: Jo

Det var fint!

Svar: Kul att du också gillar den stilen! Fast, det blir ingen slöja för mig - har funderat på det & det känns alldeles för utklätt.
Ida

2013-01-26 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0