Liten som gör mig glad...

Jag måste erkänna att jag känt mig lite deppig sen vi kom tillbaka hit till Toronto. Julen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig, den där förkylningen slog liksom undan fötterna på mig helt. Så jag hade helt enkelt inte ork att tanka så mycket sverige, familj & vänner som jag ville... vilket känns så himla tråkigt. Ser man sin farmor & lillebror en sketen gång om året vill man ju vara på topp! Inte ligga & yra i soffan. Så, ja... de senaste dagarna har jag känt mig rätt nere. Inte känt så stor ork för något & då är det himla bra att jag har Digby, för liten bara KRÄVER uppmärksamhet & kärlek. Fina lilla Digby, vad glad jag är för att jag får tanka myspysgos & kärlek från dig just nu när det känns tungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0