Min lilla duktiga kisse...

Nu har veterinären ringt & talat om att allt har gått bra med Digby - så nu kan jag andas ut! Längtar tills dess att Paul slutar jobbet så att vi kan åka & hämta hem honom! Min duktiga lilla Digby, som också fick grymt mycket beröm av de som bodde här under julen. De har ju en åtta månaders liten tjej & vi var väl alla lite oroliga för hur den kombon skulle fungera. Mammut är ju van vid barn, så honom kände jag att vi kunde lite på & samma sak med deras fyraåring. De små utan vett kändes däremot lite mer som ett chanstagande, men vet ju aldrig vad som kan hända. Så lätt att en liten knubbig hand drar för hårt i pälsen & så slutar det hela i blodvite & tårar. Vilket tack & lov inte hände, tydligen så lekte lilla tjejen & Digby så fint tillsammas! Har till & med bildbevis på det hela! Brukar ju inte lägga upp foton på andras barn så där, men jag måste bara dela med mig av den här lilla scenen som de skickade till mig. Så sött!

Kommentarer
Postat av: Jo

Ser verkligen ut som att katterna är med o spelar, alla är väldigt koncentrerade på spelet =)

Svar: Jag tycker att det är en helt fantastiskt söt bild som speglar våra katter rätt bra. Båda vill vara med, men Mammut är med avslappnad - observerar. Digby däremot är helt uppe i spelet & vill ge sig in i det! Sen är lilla Kyra så söt med sitt handklappande!
Ida

2013-01-03 @ 23:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0