Middagsgäst!

Mitt under gårdagens middag ute i trädgården (omgiven av en himla massa bröllopsdukar på tork) tjoade jag helt plötsligt till. Den här lilla filuren travade nämligen i princip in på farmors veranda! Så himla sniffig & söt!
Första levande igelkotten Paul någonsin sett, annars har det bara varit road kill - hurv... Middagen kom av sig rätt rejält där ett tag, mamma & jag var liksom bara tvugna att skutta upp från stolarna - jag för att hämta kameran, hon för att hämta lite kattmat så att herr igelkott också skulle få sig lite middag.

Kommentarer
Postat av: Alex

dom är ju så söta! Ett år hade vi en hel igelkotts familj med små bebisar i trädgården. Hade en fin skylt min bror gjort till vår uppfart med en bild och texten "akta igelkotarna" =)

Svar: Nej så sött, igenkottsungar - jag & mamma hade inte fått något gjort om vi hade haft något sånt i trädgården!
& jättesöt skylt, hur gammal var han då?
Ida

2013-07-28 @ 10:39:28
URL: http://www.swedeoncrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0