Åh tack!

Jag har känt mig så himla nere över hela bröllopet den här veckan, det har bara känts som om vi:
 
1) Stått & stampat
2) Eller ännu värre, gått åt helt fel håll!
3) Tjafsat så mycket att jag bara blir trött
 
Men idag hände något STORT. Idag vaknade jag nämligen till ett mail från en handläggare på skatteverket & det verkar som om hela hindersprövningsmardrömmen är över! Tack gode gud i himlen, alla kosmiska krafter & framförallt kanske Skatteverket för att ni plötsligt bestämde er för att bli effektiva! Om det var någon vecka som det behövdes så var det denna!

Kommentarer
Postat av: Målvaktsmamman

Heja heja...nu vänder det för er:) ....å du, tror du man kan odla Brysselkål på en balkong?? Mums!

Kram Maria

Svar: Jag hoppas det, för vet du - jag fick mail från guldsmeden idag & våra ringar har kommit in! En vecka tidigare än väntat & till & med ett par hundralappar billigare än vad jag räknat med! :) Så jag hoppas verkligen att det här ska vara vändpunkten, för det har känts rätt jobbigt ett tag nu.
Har googlat lite & det verkar som om brysselkål kräver gott om plats & mycket näring. Så du kanske kan testa att dra upp ett par plantor i ett par stora krukor? Försöka kan man ju alltid!
Ida

2013-06-19 @ 21:26:22
URL: http://malvaktsmamman.blogg.se/
Postat av: Jo

GRATTIS!!!!!!!! Åh så skönt! Väntar dock med det stora trumpetandet tills det är bekräftat och ni har klarat det helt, men då blir det fanfar =)

STOOOOOOOOOR peppkram! Puss!

Svar: Alltså, SÅ glad när jag läste mailet! Som vi kämpat för detta! Puss!
Ida

2013-06-19 @ 23:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0