Feeling better...

Vi stannade i stan igår & åkte ut till ett jättestort köpcenter & spanade på datorer. Nu vet jag vilken dator jag kommer att köpa, Paul lägger beställningen på tisdag & så haller vi tummar & tår för att den dyker upp ASAP. Det här med att klippa & klistra å, ä & ö håller på att driva mig till vansinne. För att inte tala om att inte ha tillgång till Word, Illustrator eller R... Sjukt jobbigt & enormt frustrerande.
 
I vilket fall, det känns bättre nu när jag vet vilket dator jag kommer att skaffa som ersättning & det känns ännu skönare att den bara kommer att vara min. Ingen ond högre makt kan svepa in & ta den ifrån mig! Det firar vi med att åka ut till stugan & jobba lite. Vi har långhelg här i Kanada så jag tänker TOKNJUTA av att ha hela tre dagars ledighet med Paul, katterna & vår ground hog.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0