Ingen sovmorgon...

Gårdagens drama förde med sig att jag liksom i princip glömde bort att äta. Det händer typ ALDRIG i min värld, men jag antar att källardramat kanske slog ut aptiten på ett sällan tidigare skådat sätt. Förutom frukosten & ett Starbucksbesök så drog jag ihop en snabb omelett till Paul & mig vid sex-snåret, men annars var det bara om-möblering/städning som gällde från morgonen fram till midnatt. Omeletten var helt klart god, men så där jättefyllande var den kanske inte. För jag vaknade klockan fyra med en mage som bara skrek efter mat. So... nu är klockan 5 & jag har ätit gröt & druckit te. Känns nästan som om jag ska ut & flyga, för annars brukar jag ju inte direkt äta frukost vid den här tiden. I mean, när man är uppe så tidigt att katterna vacklar nedför trappen & sen sitter & blinkar misstroget utan att själva vela ha sin frukost... då vet man att man är tidigt ute!
 
Happ, får väl använda den tidiga starten till att bli riktigt effektiv idag - let's see what I can do until lunch!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0