Status...

Ok, källardramat har om inte kommit till ett slut, så åtminstone tagit sig en bit på vägen till att vara avklarat. Vid klockan sju på kvällen - efter att vi burit möbler galore - plingade det på dörrklockan & jag öppnade för Joao & liten portugisisk rörmokargubbe. In med massa utrustning, knacka ur fler plattor från golvet & så i med 22 meter "avloppsorm (?)". Det drogs upp fan & hin håle ur underjorden & tillslut fick vi fram 40 LITER trädrötter. Ni förstår, det växer en lönn på vår tomt & sagda lönn har lyckats penetrera våra avloppsrör så till den milda grad att det blev en kork av trädrötter. Så ALLT som vi har spolat ner har fastnat vid korken, månad efter månad efter månad. Tills det blev för mycket & bajs-sjön i källaren var ett faktum.
 
Alltså, om någon högre makt lyssnar. Kan den här veckan, på riktigt, få vara den skitigaste i mitt liv? För jag tror liksom inte att jag pallar så mycket mer. Som jag har moppat idag & som jag kommer att få moppa imorgon. I princip har vi hållit igång runtflyttandet, moppandet & torkandet i 15 timmar & jag kan liksom inte tänka mig att jag kommer undan med mindre än hälften av den städtiden imorgon. AMAZEBALLS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0