TRIUMF!

Haha! Elaka bröllopsgudar som förvägrar mig material - jag har besegrat er på en front! Pappers tags CHECK!
Jag lyckades dessutom få tag på en person från SAS (efter 1 timme i chatt-kö) & det är nu klart att även de godkänner frakt av brudklänning som extra handbagage. Dock inte säkert att de kan hänga klänningen, men då får jag väl sitta med den i knät under de flygningarna. SAS-turerna är alla bara någonstans kring timmen långa, så det fixar jag. Lite värre blir det om Air Canada inte har garderobsutrymme... har INTE lust att knöla in klänningen i ett av de pyttiga överskåpen på planet. Oh well, den dagen den sorgen & huvudsaken är ändå att jag vet att jag inte kommer att behöva tvångs-checka in klänningen på flygplatserna. Har hört så många skräckhistorier om brudar som trott att det var ok, bara för att så se sina klänningar nedknökade i små pappkartonger som nödtorftigt tejpats ihop & kastats på bagagebandet. HURV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0