A little bit of spring...

Här fortsätter det helt envist att vara vinter , så Paul & jag struntade i att åka ut till stugan & drog istället på en jättestor inomhusmässa för trädgårdsälskare. Var så skönt att få knata runt bland vackra vårblommor & känna att värmen kanske inte är alltför långt borta ändå!
Jag drömde om blommande magnoliaträd & Lund på våren...
& köpte en stor kruka med påskliljor!
Dessutom kittade vi upp oss på en hel massa vårlökar som vi ska gräva ner i stugan så fort tjälen har släppt samt massa påsar med frön som jag hoppas komma ihåg att plantera. Brukar vara lite dålig på det sistnämda nämligen, blir lätt så att jag glömmer bort dem till augusti eller så... Men, jag ska försöka att vara mindre dement i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0