Årsmöte...

Idag var det dags för SWEAs årsmöte - så jag åkte ut till kyrkan redan vid 5-snåret. Kånkade bord, bar stolar, la brunpapp på bord & så satte jag ihop en massa bordslöpare av utrivna sidor ur kasserade KOKBOKs ex. Ett par gånger fick jag förfrågan om det kändes jobbigt att se kokboken i "slaktat" tillstånd, men det var faktisk rätt kul att få jobba med den på ett nytt sätt. I annat fall hade ju de där exen bara åkt på brasan i stugan & DET hade känts jobbigt. Tycker faktiskt att resultatet blev riktigt bra!
Sen drog mötet igång... & det var ungefär där det roliga tog slut.
Herregud. I 90 minuter satt jag på kall plaststol & hackade tänder (värmen var inte påslagen) medan folk bråkade om pålagd skatt på plopp-bitar. Satt där & tänkte att det var den sämsta namnsdagen på RIKTIGT länge. Sen kom Paul & hämtade mig, tog mig hem till soffa, te, Digby & present... & så med ens kändes det helt plötsligt som en himla bra namnsdag trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0