Our Easter so far...

Så här långt har vi haft en himla bra påsk - strålande sol & knallblå himmel, man tittar ut & blir helt glad i hjärtat. Arbetsmässigt sätt har vi väl inte presterat några stordåd... men det kommer! I bland måste man få unna sig lite vila också! So, Paul har druckit bäveröl...
Vi har spelat väldigt mycket fia, jag har läst gammal tidningar om lantliv & Paul har tvångspussat Mumin. Vet inte om jag bloggat om det tidigare, men Mumin är inte särskilt förtjust i pussar - observera. Mumin vet vad som kommer att komma - så han backar upp med baktassar i kaninposition...
Paul närmar sig & helt plötsligt tar det stopp - noll pussutrymme!
Mumin vs Paul: 1-0
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hihi, Kerstin är likadan. Hon gör 1000 dubbelhakor när jag försöker pussa henne och tycker jag är alldeles odräglig, till skillnad mot Svante som fullkomligt lutar sig fram för att få så många pussar som möjligt :)

Svar: Känner igen de 1000-dubbelhakorna, Mammut försöker sig ofta på att leka sköldpadda när det vankas pussar. Digby är bara glad över all uppmärksamhet som kommer hans väg!
Det jobbiga är ju att det är så sött när de inte vill bli pussade att man bara måste pussa pga det. :)
Ida

2013-04-02 @ 13:40:26
URL: http://matildalovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0