& på tal om sött!

Nu när vi verkar ha SÖT fokus på bloggen idag - så måste vi ju fira världens bästa, sötaste, Jo som fyller år! Tjoho, ett fyrfaldigt leve för Jo! Hurra, hurra, hurra! Jo - du firar väl med ett glass bubbel eller två?
För er som inte känner Jo så kan jag dra tre spontansaker som jag älskar henne för:
 
1) Jo har världens gladaste skratt & hon skrattar från magen så där så att man måste bli glad tillsammans med henne
2) Jo pratar med händerna - kommer hon inte på ett ord, ja då hittar hon på det med ett hemmagjort teckenspråk som man otroligt nog liksom lär sig om man tillbringar tillräckligt mycket tid tillsammans med henne. Hjälper inte tecknet, ja då gör hon om det med ljudeffekt & då förstår jag nästan alltid
3) Jo är utbildad bartender & kan öppna champagneflaskor utan att skrika gällt & ta skydd
 
Slutsats - Jo är himla himla bra & jag är så glad att jag tvångspratade sönder hennes huvud den där första introdagen i Lund för mer än tio år sedan! Grattis fina du, vi firar lite senare i sommar!
 

Kommentarer
Postat av: Jo

Oj vad jag är sen (har fortfarande inte ett fungerande internet hemma... =() TACK!!! för denna fantastiska beskrivning! Faktiskt ganska bra sammanfattning av mig =)

Puss på dig!

Svar: Men vad bra att du känner igen dig! :) Som sagt, vi får fira i efterskott nästa gång vi ses! KRAM!
Ida

2013-05-21 @ 15:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0