Sunday Dinner...

Ibland snöar jag helt in mig på en maträtt - det finns liksom inget lättare, roligare, godare att laga! För stunden heter paradrätt nummer ett i vårt hus "köttfärslimpa". Gud så gott... jag hade kunnat äta köttfärslimpa varje dag till middag om det inte vore för att jag är rädd för att bli less på det. Så jag sparar mig till fredagar eller lördagar eller som idag - söndagsmiddag. Känns som den ultimata söndagsmaten förresten, lite festligare & så blir det alltid nog med rester för att måndagslunchen ska vara i box.
På kvällens underhållningsmeny? Pauls försök att få Digby att utföra YMCA. Det gick så där... om man med så där menar inte alls.
 
Y
M?
C
A - om man är generös/har fantasi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0