Woops!

Hjälp vad tur jag hade nu - fick ett spontant städryck & beslutade mig för att ge hallen en genomgång. Något som händer VÄLDIGT sällan. Eller, jag städar ju där - men lite så där halvhjärtat ni vet. Dra runt dammsugaren ett var & det är klart, inte flytta på saker. Men nu, nu flyttade jag på vårt lilla avställningsbord & vet ni vad jag hittade där bakom? Inte bara det man kan förvänta sig - damm, växel & lite kattleksaker - utan även en bröllopsinbjudan! Jag minns att jag la hela bunten på bordet innan vi gav oss iväg för att posta dem & jag antar att det var en sån där dag då katterna var på extra pillerhumör (det låg en räkning där med... därav pillerteorin) & så PET PET åkte det ner lite saker som inte skulle åka ner. Sån himla tur att jag upptäckte det nu bara, det hade ju varit lite surt att komma på det i typ september! Nu blir det till att älga ner till posten & få iväg den på stört. So, om vi summerar... blivande brudar, RÄKNA era inbjudningar innan ni skickar iväg dem så att ni säkert vet att ni skickat alla!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ooops.... :/ tur du fick ett ordentligt städryck, fanns en mening i det :)

Svar: Eller hur! Fast dessvärre kom städandet av sig i & med att jag hittade den. Önskar att jag hunnit med lite mer innan jag fick annat att tänka på! :)
Ida

2013-05-22 @ 20:11:40
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0