Ender's Game...

Tisdagsbio & mindre i-landskatastrof, alla biljetter till Thor var utsålda. Stor depp från min sida, medan Paul jublade eftersom det innebar att vi gick & såg Ender's Game istället. Tydligen baserar sig filmen på en sci fi bok från 80-talet & var ett måste på Pauls biolista. Jag följde väl mest med för att jag gillar att göra saker ihop med Paul, själva trailern hade nämligen engagerat mig för ungefär fem öre. Det var ett sånt där biobesök som typ aldrig ville ta slut - ungen höll på med sina övningar i evigheter & såg antingen helt nollställd ut eller så grät han. Harrison Ford var väl det jag hade hoppats på som räddning, men mannen börjar vara lite "over the hill" så det vägde inte upp så som jag trott. Det var på inga sätt den sämsta film jag sett, men absolut inget jag någonsin känner för att se om & boken tänker jag också skippa. Paul däremot önskar att den hade varit längre, så här är vi för en gångs skull inte alls eniga om betyget. Paul sätter 7.4 bönsyrsealiens på den medan jag väl kan gå med på en motvillig 6.6a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0