Han är så nöjd!

Paul & jag ska på middag hos våra vänner Christina & Stephane imorgon - vi hade precis pratat om vad vi ska ta med till dem när Pauls mobil pep till (jo på riktigt, han har en signal som låter som en väldigt liten fågel). Det är Christina som vill veta om vi äter getost:
 
Christina - Do you guys like goat cheese?
Paul (sitter & fnissar när han skriver svaret) - Yes! Det är jätte goat!
 
Paul bryter ihop i soffan medan jag läser svaret & sen bara "MEEEEN GUD SÅ DÅLIGT!!! Jag dör!" Förmågan att komma på riktigt usla ordvistar var väl inget som jag exakt hade som kriterie för "mannen jag ska gifta mig med en dag" - men jag om jag ska vara helt ärlig så får jag väl erkänna att det är en oväntad bonus!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahhahaha!! Vilken härlig humor Paul har, det gillas! :)

Trevlig helg på er!

Svar: Typisk Paul-humor, det är en oändlig källa at ösa ur så det blir alrig tråkigt! :)
Ida

2013-11-30 @ 22:59:43
Postat av: Jo

Hahaha, jag är imponerad av hans svensk-engelska ordvitskombo =)

Svar: Alltså, jag vet ju att han är ganska bra på att få till dem med tanke på att hans ordföråd är så litet... men ändå, ouch! :)
Ida

2013-12-01 @ 08:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0