Härlig fredagspresent!

Igår kom Paul hem med en fredagspresent till mig - fast inte från honom utan hans ex Sandra. En himla härlig lackig röd box som hon tänkte att jag kanske skulle kunna förvara mina pennor i (de har stått i burkar fram tills nu & det är inte bra att de står upp).
Alltså, lack & rött & guld - det kan liksom inte bli mer rätt i min värld! Åh - som en liten diamant i myllan känns den!
Perfekt förvaringsutrymme för pennorna & vardagsrummet är med ens så himla mycket mindre stökigt. Dessutom tänker jag att jag kommer att ha mer koll på vart mitt sudd befinner sig framöver - det brukar annars vara en konstant källa till "Men... Det VAR JU HÄR... Vart i... ARGH!". Sudd för mig, byxor för Paul. Helt otroligt att den mannen alltid lyckas tappa bort sina byxor. Det är därför vi inte åkt ut till stugan än, för att Paul går runt i kalsonger & försöker hitta något att dra på de lurviga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0