Nej jag tror att det ligger lite mer bakom det hela...

Guldkanten på den pågående Rob Ford affären är helt klart alla roliga klipp som bara MATAS ut. Älskar Jon Stewart som är så där elak att man jublar lite inombords. Åh så underbart om han faktiskt fått sitta ner & intervjua Rob Ford! Suck, önsketänkande... Anyway, en annan rolig sak är att det nämns ställen som man faktiskt varit på, det är lite som när man ser en film som spelats in i ens egen stad (senast City of Bones) & man bara "Åh, där har ju jag gått!". I det här fallet så har jag tex gått på en handfull matcher på Air Canada Centre & faktiskt sett en man blivit utkastad därifrån - i det fallet var han 1) apfull, 2) kastade en ölmugg rakt i huvudet på en svensk supporter, 3) slogs med vakterna när de försökte visa ut honom. So... Tänk er nu att personen i fråga som gör de här sakerna är en person med rätt mycket makt & inflytande, det känns kanske lite som om tolerans nivån ligger snäppet högre. Så det här med att han bara blev utkastad för att han var full, bull shit säger jag om det.

Kommentarer
Postat av: Jo

Oooooook, hörde inte riktigt vad det var han sade i slutet på förra klippen men hörde det nu... WTF???????????????????????????????? Vad är det för FEL på människan??? HUR kan han säga en sådan sak??? Samtidigt måste jag fråga mig vem den lyckliga kvinnan han är gift med är som lyckades snatcha honom innan någon annan, that lucky lady.

Svar: Hahaha! ELLER HUR?! Jag dog skämsdöden när jag hörde det. Frun heter Renata Ford & borde absolut få en medalj för att hon fortfarande står vid sin mans sida!
Ida

2013-11-15 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0