Om vi hade fått göra om det...

Hade man kunnat skruva tillbaka klockan till april 2012 då Paul friade till mig så hade jag absolut gjort om vissa saker gällande bröllopet. Jag hade till exempel investerat i den där typen av små plaststöd för klackarna, så att jag inte stått & gjort hål i gräsmattan utanför huset där vi hade festen. Mycket läskig känsla att liksom sjunka fast på land! Jag hade kanske sett till så att vi övat ceremonin en extra gång med prästen så att vi hade känt oss helt säkra på vad som skulle komma (jag tror inte att det syntes, men ett par gånger under vigselakten var det bara "Men... Eh... & jag ska göra vad nu?"). Men framför allt så hade jag gjort om våra save the dates. Tyckte ju i & för sig att de vi hade var söta & så, men speciellt kick ass var de ju inte!

Kommentarer
Postat av: Jo

Hahaha! Då har jag fått lite inspiration till mina hypotetiska inbjudningar =)

Svar: En T-rex kör vi väl på när den dagen kommer - typ den från Jurassic Park när den äter upp geten! :D
Ida

2013-11-15 @ 11:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0