Inte i tre...

Usch, det känns så där just nu. Först dog ju min äldre släkting & sen blev Pauls moster akut sjuk. Hoppas, hoppas, att saker & ting för en gångs skull inte kommer i tre - för det känns inte som om det behöver tillkomma så mycket mer elände just nu. Eller, om nu hemskheter måste komma i tre så hoppas jag att universum räknar med den bilreparation vi åkte på i går. Jo det säger vi va?!
 
Men allt är inte illa, vi har fått avklarat en jätteviktig sak nu i veckan & nu kan jag börja räkna ner dagarna till början på december då jag ska ge mig ut på ett litet äventyr. Kan inte skriva mer om det just nu, men jag är så himla glad för att något jag bara drömt om tidigare faktiskt kommer att hända!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0