Ni mammor...

Vi kör en till vända av "Ni som är mammor... hur tänker ni om det här?". Min fråga är - hur rädda är era 4-5 åringar? Hade det här trollet varit för hemskt?
Själv tycker jag att han är rätt lam... han stampar på träd & bär på en sten. Jag känner demonstranter som åsamkar mer skada än så här. Fast, jag är ju inte 4-5 år gammal så min åsikt räknas inte riktigt. Det gör däremot alla som sitter på ett litet nästintill skolfärdigt knyte. Hade det här inneburit att ni tvingats ligga på alla fyra & kika in under sängen för att trollsäkra barnrummet? Eller hade ni fått trängas med skräckslaget barn i dubbelsängen på obestämd framtid? Eller, är dagens barn typ helt blase när det gäller sånt här? Jag har som ni förstår NOLL KOLL - så alla åsikter hade varit välkomna.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Varken Ville eller Alice vart rädd för trollet. De fick se bilden och säga vad de själva tyckte. :) Alice tyckte trollet såg roligt när den höll i en gran och en sten ;)

Kram

Svar: Perfekt - tack!
Ida

2013-10-18 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0