Tårtfest...

Jag har tecknat hela dagen, varit helt uppslukad av mina färgpennor. Paul (som är förkyld & jobbar hemma) samt katterna har ignorerats å det grövsta. Till allmänt gnäll... men det går att stänga ute när man har en alldeles ny Copic-penna i handen & massa nya uppslag på vad de kan användas till. Tanken är att jag om någon månad eller så ska ha en hel trave bilder som jag ska sätta ihop till en liten barnbok, bara helt så där på amatörnivå. En kul sak att fylla dagarna med helt enkelt - ingen jättehistoria så som SWEAs KOKBOK.
En till björnbild, var faktisk så fräck att jag återanvända isbjörnsmamman! Bara la henne bak & fram på mitt lilla ljusbord & drog upp konturerna med blyerts. Lite fusk... men jag ville fokusera på tårtfesten!

Kommentarer
Postat av: Jo

Gud vilken kul idé! Så nyfiken =)

Svar: Åh, men du råkar ju känna mottagaren - kanske att jag kan skicka manus till dig för lite feedback?
Förresten, du råkar inte ha en bäddsoffa eller madrass att låna ut ett par dagar i början av december? :)
Ida

2013-10-11 @ 21:10:59
Postat av: Jo

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Självklart har jag det =D

Svar: :) Inte helt spikat än, förfrågan skickad till resebyrån, men det verkar som om jag dyker upp kring den 3e december & stannar i Stockholm ett par dagar i alla fall. Måste ju hinna handla en julklapp eller två, kika på julpyntet på NK & krama på dig!
Ida

2013-10-12 @ 10:34:05
Postat av: Sandra T

Vad duktig du är! Ser riktigt fint ut!

Svar: Tack vad snällt sagt! Jag tycker ju att det är himla kul, men kan ibland bli så sjukt självkritisk - roligt att höra att andra tycker att det är fint!
Ida

2013-10-13 @ 11:34:40
Postat av: Jo

Hör av dig så fort du vet, men du är sååå välkommen =)

Svar: Tack! Väntar fortfarande på besked, hoppas att vi ska få klarhet snart!
Ida

2013-10-13 @ 23:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0