Dofthimlen!

Innan vi skaffade Mammut använde jag parfym i princip varje dag. Det var liksom en del av morgonrutinen på samma sätt som deon, parfym var ett måste & jag kände mig "naken" utan en liten puff på handleden. Fast så flyttade Mammut in & det visade sig att han INTE gillade parfym alls. Han blev helt nysig & snörvlig så fort jag kom i närheten av honom & efter litet experimenterande stod det klart att parfymen var boven. Depp... men klart att jag valde att slopa parfymen för att Mumin skulle må bra. Det här är ju något år sen & jag har väl i princip helt vant mig av att använda parfym, men ibland saknar jag att ha något som luktar så där jättegott att man liksom inte kan stoppa sig själv från att andas in lite mer godlukt!
 
TADA - lösningen på dilemmat! Världens mest godluktande schampoo som ändå inte är för stark för Mumins känsla nos!
Alltså, jag inser ju att det kanske inte är helt sunt att typ INHALERA sin schampooflaska i duschen - men jag kan inte låta bli! Jag är i dofthimlen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0