Hardymum Season!

Det är 10 dagar kvar tills det blir officiell höst här i Kanada men affärerna har börjat tjuvstarta lite smått. Är man tex sugen på pumpor & Halloweenkort så är det bara att knata till närmsta supermarket & kitta upp sig! Nu är väl inte Halloweenkort just det som jag brukar investera allra mest pengar på, men en sak som jag vill ha varje höst är krysantemum till trappen. Så när jag idag såg att de kommit in på Loblaws blev jag SÅ här glad:
Skratt! Det behövs inte alltid så mycket. Nu gäller det bara att köpa på sig dem snabbt som attan, för de här säljer som smör. Ligger man inte i startgroparna blir man utan & vi måste köpa på oss minst två krukor. Dels då för här i Toronto, men viktigast av allt till stugan. Det är nämligen bestämt att vi ska fira Thanksgiving där i år igen & det här året ska jag banne mig pimpa stället till max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0