Jag sa upp mig!

Vet ni, jag gjorde precis något som jag funderat på så himla länge! Jag sa upp mig från min styrelsepost i SWEA! Jag har känt mig så trött på alla diskussioner vi haft & inte känt det engagemang jag hade tidigare, så nu gjorde jag slag i saken & satte P. Inte helt & hållet kanske, jag ska fortfarande hjälpa till med ett par småsaker... men rollen som webmaster har jag avsagt mig. Det känns helt ärligt bara SÅ skönt! Lite konstigt, jag har ju suttit med så länge, men mestadels bara som helt rätt beslut för mig just nu!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jamen vilken tur att du är med lite grann -så vi kan få lite smaskiga historier ändå att förfasa oss över;)

Svar: Um... men jag hoppas att jag aldrig mer behöver ta att någon kallar mig för cheap bitch...
Ida

2013-09-06 @ 13:58:36
URL: http://malvaktsmamman.blogg.se/
Postat av: Jo

Good for you! Skönt =)

Svar: Ja det känns faktiskt jätteskönt! Hade liksom tömt ut alla reserver när det gällde min SWEA entusiasm.
Ida

2013-09-06 @ 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0