Mumin and his pillow...

Ännu en varm dag i Toronto, så katterna gör inte så mycket annat än att sova. De brukar bli så när det är extremlägen på vädret, åt båda hållen. Digby sover på mina fötter i soffan/på golvet vart än annars jag råkar befinna mig medan Mammut har spenderat hela dagen i en bortglömd korg med handdukar (rena, har bara inte orkat vika in dem i linneskåpet). Gick nyss uppför trappen & insåg att han dessutom bäddat ner Dolly i korgen. Tydligen gav inte handdukarna tillräckligt mycket stöd för hans lilla huvud så han var tvungen att fixa sin egen kudde...
SÅ SÖT! Tycker jag så där helt opartiskt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gullkatt <3

Så sugen på och skaffa katt men först måste forskarna skynda på forskningen om piller åt sambon, han nyser och fräser i närheten av katter :(

Svar: Så synd! Är han allergisk mot andra pälsdjur också eller är det bara katt & vet ni hur barnen reagerar?
Ida

2013-09-08 @ 11:28:39
Postat av: Matilda

Mammut <3

Svar: Ingen är så bra på att sova som Mammut tror jag, han bäddar verkligen ner sig vart han än råkar ligga! :)
Ida

2013-09-08 @ 11:47:09
URL: http://matildalovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0