Name Day!

Idag är det officiell helgdag i hushållet Chvostek, det är nämligen min namnsdag! Katterna var söta nog att väcka oss riktigt tidigt så att vi får njuta ännu lite längre av dagen. Frukosten intogs sedan i rekordfart så att jag kunde avancera vidare till paketöppnandet. Fick jättefina örhängen från farmor, nya copicpennor & så den här lilla skönheten!
Jag har pratat så mycket om att göra min egen yoghurt på sista tiden att Paul helt enkelt överraskade mig med en elektronisk yoghurtmaskin! Alltså, jag visste inte ens att det fanns något sånt, så det här känns som ett helt fantastiskt bidrag till min köksarsenal. Vi ska ut till stugan en snabb vända nu, men så fort jag är tillbaka ska det banne mig tillverkas yoghurt! Kick ass!

Kommentarer
Postat av: Jo

Spännande! Jag ser fram emot rapportering =)

Svar: Idag ska jag sätta igång tänkte jag - går allt som det ska blir det alltså yoghurt rapport imorgon!
Ida

2013-09-15 @ 10:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0