Night out in Greektown!

So, nu är jag tillbaka hemma igen efter att ha möhippat mig lite i Greektown! Vi började kvällen med manikyr (& pedikyr för vissa, men smurto Ida hade satt på sig strumbyxor så den biten sket sig) vilket är något jag verkligen gillar. Det är så roligt att för en gångs skull få fina naglar. Sen spelar det inte så stor roll hur länge det håller, att bara få känna sig fin en dag är så värt $15!
Fast torkmaskinen är ju vansinnigt tråkig, när jag går själv brukar jag dö tråkdöden i den - men nu hade jag ju sällskap så då blev till & med den biten rolig! När vi var färdigpimpade drog vi & naglarna vidare till en grekisk restaurang för massa massa hummus, bläckfiskar & fetaost. Åt så där så att trenchen var tajtare när vi gick därifrån än innan vi kom... gott betyg med andra ord! Sen avslutade Christina & jag kvällen i tunnelbanan med Maris fotandes våra nyfixade naglar med alla ringar på & efter det gick vi på en tunnelbanevagn utan all kolla vilket håll den gick åt. Um... kände ju oss liiite blonda där - tre svenska blondiner som fotar ringar & nagellack & inte vet åt vilket håll de är på väg. Starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0