No energy...

Idag var det en sån där dag då det kändes som om någon bara kom in & SÖG upp all min energi med ett stort rymdskepp & pep iväg med hela alltet till en annan galax. Så jag har mest kurat i soffan med Digby & känt mig... Ja men ungefär så här pigg. Bara det då att jag inte är i närheten lika söt som Digby.
Så otroligt trött & inte helt emotionellt stabil... I mean, jag började grina när jag tittade på kändishoppet (som Paul kallar för "candyshopet" för att han tycker att det låter exakt lika dant) på TV3 play för att Ellen Bergström hoppade så fint. Patetiskt.
 
I morgon ska jag dock in till Chinatown på mission, så jag hoppas att jag ska känna mig lite mer som mig själv & inte fullt lika mycket som en lobotomerad lipsill. Speciellt inte som jag har en tendens att virra mig iväg helt hejdlöst när jag är där nere i vilket fall... Hade helst inte velat lalla runt helt vilset i timmar utan mer kört "in & ut" principen. Som ett swat team fast ute på ingrediens-inköps uppdrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0