Men ni måste skämta!

Hade läkartid idag för att bli vaccinerad mot hepatit, vilket jag tydligen varit vaccinerad mot tidigare men som gått över. När jag lika så var där passade jag på att fråga hur det gått med mitt cell-prov. Guess what, de hade tappat bort provet. Vild jakt utbröt efter provsvar & ansvarig, men resulterade i noll & inget svar på vad som hänt. Jag bara (inombords) "Men vad är det här för u-land egentligen?!". Så check på att göra om provet. Det enda lilla positiva i det hela var att jag i alla fall inte behövde betala för provet ännu en gång, men det var en himla liten guldkant enligt mig. Mest var jag bara fly förbannad. Hur lång tid allt detta tog, men ungefär tre timmar av min dag. Um, vissa dagar längtar jag lite mer tillbaka till det svenska sjukvårdssystemet än vad jag gör andra dagar...

Kommentarer
Postat av: Alex

nej men gud! stackars stackars dig!

Svar: Det var väl inte, ska vi säga, ett av mina bättre ögonblick i livet. Samtidigt kan man ju inte heller förlora det helt... men i ett alternativt universum är jag ganska säker på att hela kliniken flög i luften.
Ida

2014-04-03 @ 22:21:42
URL: http://www.swedeoncrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0