45% klart...

Det känns lite som om helgen har ägnats åt 153 olika husprojekt, så allt är ungefär en si så där 75% klart. Helt & hållet baserat på att Paul & jag hela tiden känner att vi kan göra saker & ting lite bättre. En del av mig är helt ärligt skitfrustrerad, jag vill liksom bara säga "Men skit i sista lagret färg, det duger i alla fall!" medan den del som vinner bara "App, app, app... slarvar du så där kan du aldrig med gott samvete sucka över hur dåligt saker & ting är byggda här i Kanada!". Det är lite som Spara & Slösa, fast i renoveringsform - Superpedant & Slarva. En sak har jag i alla fall fått till nästan till 100% - mitt nattduksbord, behöver bara en liten strykning till:
Fast sen väntar ju samma process med Pauls bord... så jag antar att det bara räknas som om jag klarat av 45% om vi ska vara riktigt petnoga. Anyway, med tanke på att vi hittade de här borden helt slitna & bruna i en liten antiklada för 4 år sen så tänker jag glädjas åt det faktum att de i alla fall inte längre ser ut så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0