Nästan get...

Spisen står fortfarande ute i vardagsrummet, så det var inte direkt läge att laga middag hemma idag. Tacksamt nog ligger det en jättemysig grekisk restaurang på slutet av vår gata, perfekt gångavstånd även om energin inte är på topp (alltså... det här med att vara gravid & drömmar, jag hade väldigt gärna velat sova lugnt åtminstonde genom någon enstaka natt här & där). Ännu bättre, de har galet god lamm-souvlaki - vilket gör moi väldigt glad, lamm råkar vara bland det bästa jag vet. Dessutom är det nog nära get för att tillfredsställa mamma T-rex:
Nu är planen att måla ett sista lager väggfärg i köket & sen har Paul någon invecklad plan för golvet men det överlåter jag åt honom. Det involverar nämligen någon rengöringslösning som jag inte känner direkt lust på att vara i närheten av. Hoppas lite småintensivt att han ska bli klar med det ikväll så att vi får in ugnen & kylskåpet i köket igen typ innan nästa helg. Lite småjobbigt att inte kunna laga mat & så känner jag mig lite som en hund på en agilityhinderbana när jag ska ta mig genom vardagsrummet, det är liksom så mycket prylar som trängs där nu att jag får gå dubbla distansen mot om jag bara kunde ta fågelvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0