Ofrivillig golden shower...

Alltså, med risk för att framstå som världens sämsta mamma - men jag finner det så oerhört underhållande när Paul misslyckas med sitt blöjbyteri & Tor ger sig själv en golden shower! Det finns liksom något så väldigt toklustigt i hela situationen plus att jag känner mig så lättad över att veta att jag, min klumpighet till trots, i alla fall aldrig lyckats kissa på mitt eget huvud!
Så fint att du skänker mamma glädje på så många olika plan lilla Tor! Jag tänker förövrigt att vi ska starta en klubb tillsammans, klubben för personer med ögonbryn så ljusa att de inte syns (memo till mig själv, köp ny ögonbrynspenna omgående)...

Kommentarer
Postat av: M

Vilken fin bild pa er!

Svar: Åh tack! Tycker väldigt mycket om den själv, det är så härligt att han tittar tillbaka!
Ida

2014-12-15 @ 01:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0