Gott NYTT År!

Så här på årets sista dag beslutade Paul & jag oss för att göra en massa saker som var nya för farmor. Vi startade starkt med att överraska henne med drive-through biltvätt! Första gången för farmor som tyckte att det var mycket spännande. Sen drog farmor & jag på mini-spa. Vi fick pedikyr & manikyr & så avslutade vi med att vaxa ögonbrynen. Vet inte vad jag är mest nöjd med, mitt otroligt flådiga nagellack (visar imorgon) eller mina ögonbryn som gick från troll till perfekta! Farmor är lika nöjd hon, eller som hon sa "Titta, jag har ögonbryn igen!". Efter hemkomst lagade jag pilgrimsmusslor till förrätt, något jag listat ut att farmor aldrig provat på tidigare. Farmor gav dem glatt godkänt, kanske lite för att de inte var dallriga så som hon föreställt sig att de skulle vara. Memo till mig själv - inga ostron, hur slut vi än annars får på "nya idéer". Middagen avslutades med en peanut cup för Paul & en eggnog-chokladboll för farmor:
Sen spelade vi skipbo & tittade på Downtons julavsnitt som slutade tre minuter i midnatt. Det gjorde att vi drabbades av kollektiv panik i cirka 60 sekunder innan jag hann rota fram en ny flaska bubbel, farmor vaknat till ordentligt & Paul fått fram Time Squares nedräkning på vår stora datorskärm. Sen räknade vi ner med alla på skärmen, skålade, gruppkramade katter & efter det gick farmor i säng & nu sitter jag här & är så GLAD för att 2014 har börjat. Åh så skönt att 2013 är slut - nu hoppas jag att det här året ska bli fantastiskt på alla sätt & vis!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gott nytt år och god fortsättning på 2014!

Kram

Svar: Tack & Gott Nytt till dig med!
Ida

2014-01-01 @ 11:08:05
Postat av: Jo

Gott nytt år kära vän =)

Svar: Vi saknade dig igår Jo - jättemycket! KRAM!
Ida

2014-01-01 @ 12:51:07
Postat av: Jo

Och jag er =)

Svar: Vi skickar stora kramar till dig båda två!
Ida

2014-01-01 @ 22:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0