Inte riktigt vad jag tänkt mig...

Älskade mannen är väldigt svår att köpa presenter åt, så när han i höstas råkade säga att han ville ha en "tablet" (vet inte vad de heter på svenska... men en iPad fast android) var min julklapp till honom spikad! Igår dök det efterlängtade paketet upp & Paul har varit glad som ett barn sedan dess. Lite lätt okontaktbar dock, där han suttit & installerat appar. Jag tänkte väl att de kanske var användbara appar - typ Starbucks, vädret... kanske en inköpslista eller två, men nope.
Katt-apps!
Kanske inte helt vad jag tänkte mig att den skulle användas till - som sittdyna/slagpåse åt fluffen. Å andra sidan var de otacksamt nog bara intresserade av den i 5 minuter eller så. Sen sprang Digby & hämtade sin nya favoritleksak (ett sidenband han snott från farmor) & Mammut somnade. Paul är mer lättroad tydligen, för han är fortfarande helt betuttad!

Kommentarer
Postat av: Jo

Hahaha! Cat games! Hysteriskt roligt =)

FYI heter det surfplatta/platta/padda.

Kram och krya på dig!

Svar: Surfplatta - super! Jag kände mig verkligen HELT nollställd där, de fanns ju inte när jag bodde i Sverige!
Ida

2014-01-09 @ 18:27:12
Postat av: Jo

Wow, du HAR varit borta länge.

Svar: Jag vet - jag blev lite stirrig när jag insåg det faktiskt!
Ida

2014-01-10 @ 18:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0