När jag är frisk - då ska jag pussa ihjäl dig!

Så farmor blev sjuk på juldagen & kände sig väl rätt hängig ett par dagar. Lagom tills dess att hon blivit lite piggare blev Paul sjuk, så han var helt nere på nyårsafton. Nu på trettondagen har jag fått den stora äran att ta över förkylningen (som satt sig på bihålorna som vanligt)! Fast det är inte BARA jag som blivit sjuk, nej stackars Mammut har blivit förkyld han med. Vilket känns så där - lite influensa/pestvarning på det hela när både människor & djur blir sjuka... Värst av allt med det hela är nog ändå att jag gett mig själv pussförbud på Digby. För jag kan (förhoppningsvis) leva med att vara lite krasslig, men liten vill jag skydda från allt av ondo. Fast det här med att leva utan Digbypussande - vilken fattig existens! Det är som att... sitta på ett par flygbiljetter till Singapore & sen bara se flygplatsen (vilket jag gjort två gånger & fortfarande blir trött på mig själv av att tänka på).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0